Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011

0 ΖΩΓΡΑΦΙΖΕΙ ΧΩΡΙΣ ΧΕΡΙΑ!



‘’Ο κόσμος μας, ο πολιτισμός μας ολόκληρος, φτιάχτηκε για πλάσμστα με δύο χέρια. Μια απλή κουμπότρυπα για παράδειγμα, για να δεχτεί το κουμπί, χρειάζεται τη συνεργασία δυο χεριών. Φανταστείτε τώρα τον όγκο των...
προβλημάτων που έπρεπε να ξεπεράσω εγώ, που μου έλειπαν σχεδόν και τα δυο μου χέρια.

Ήταν όμως ισχυρή η θέλησή μου. Κι όσο ανέβαινα το Γολγοθά της δημιουργίας, τόσο ενισχυόταν και η αυτοπεποίθησή μου, που διευκόλυνε την αποδοχή, δημιουργικά κι όχι παθητικά, της σωματικής ιδιαιτερότητάς μου και τη συμφιλίωσή μου μ’ αυτήν’’, υπογραμμίζει ο διακεκριμένος ζωγράφος Τριαντάφυλλος Ηλιάδης που παίρνει δύναμη από την αναπηρία του και την εκφράζει σε δημιουργικότητα.

Ο Τριαντάφυλλος Ηλιάδης που γεννήθηκε με ένα πόδι και χωρίς χέρια πήρε δύναμη από την αναπηρία του και την εξέφρασε σε δημιουργικότητα. Εχει κάνει πολλές ατομικές και ομαδικές εκθέσεις στο εξωτερικό και διακρίνεται για το έργο του. Το Δεκέμβριο του 1994 έγινε δεκτός από τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο. Στις 15.05.1996 το Γυμνάσιο και ο Δήμος Θέρμης, στα πλαίσια της Πολιτιστικής Πρωτεύουσας της Ευρώπης, οργανώνει τιμητική εκδήλωση για τον Τριαντάφυλλο Ηλιάδη όπου παρουσιάστηκε το έργο του για 4 ημέρες.
Στις 4.11.1998 έλαβε μέρος σε πανελλήνια ομαδική έκθεση στην Αθήνα κι εκεί η δουλειά του τιμήθηκε με πολύ κολακευτικά σχόλια από τον τύπο και τα μέσα ενημέρωσης. Στις 29.12.1998 ο κ. Ηλιάδης βραβεύτηκε από την Ακαδημία Αθηνών.

ΠΗΓΗ....

Related Posts :



Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου