Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2014

0 ΜΗΝΑΣ Β. ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗΣ.




Θα ήθελα να εκφράσω την ειλικρινή και εγκάρδια εκτίμηση μου προς όλες και όλους όσοι συμπαραστάθηκαν με οποιονδήποτε τρόπο στην οικογένεια μου, τον δύσκολο μήνα που περάσαμε.
Ευχαριστώ πολύ και βαθιά την καθεμία και τον καθένα που συμμερίστηκε την αγωνία μας και προσπάθησε να την απαλύνει. Ευχαριστώ, επίσης, τον κόσμο για τη ζεστή παρουσία του χθες στην κηδεία του πατέρα μου.
Συγγενείς, Φίλες, Φίλοι, συγχωριανοί-συντοπίτες, γνωστοί, άγνωστοι, προσωπικό Α’ και Β’ Π. του νοσοκομείου Ρόδου, δεν έχω άλλα λόγια να σας πω. Να είστε όλες και όλοι καλά, με υγεία και χαρές.
Ζητώ την κατανόηση όσων τις κλήσεις, τα μηνύματα και τα email δεν απάντησα, αλλά, δυστυχώς, δεν ήμουν σε θέση να επικοινωνήσω.
Αυτός ήταν ο μπαμπάς μου, Μαχητής.
Thank you all for your condolence. Excuse me for not answering all of your phone calls or emails .
Grazie a tutti per il vostro condoglianze. Mi scusi per non rispondere a tutte le vostre telefonate o e-mail.






Related Posts :



Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου